یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
شهید حسن نصرالله

حوزه / مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد از برنامه‌های این مجموعه در پی شهادت سید حسن نصرالله خبر داد.

حسین میرشریف در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، با اشاره به برنامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد در پی شهادت سید حسن نصرالله، اظهار داشت: پس از اعلام شهادت سید مقاومت به دست رژیم غاصب صهیونیست، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد با تشکیل جلسه‌ای، به طراحی برنامه‌های این مجموعه در چند روز اخیر پرداخت.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد، یکی از برنامه‌های این مجموعه را اجرای برنامه‌های مشترک با تشکل‌های دانش‌آموزی در سطح استان یزد بیان کرد و گفنت در جهت محکومیت شهادت فرماندهان مقاومت به دست مستکبرین عالم، اجتماع بزرگ دانش‌آموزی برگزار خواهد شد و دانش‌آموزان استان با امضای خود، این جنایات ناجوانمردانه را محکوم خواهند کرد.

وی تهیه بیانیه جنبش دانش‌آموزی را دیگر برنامه‌ اتحادیه استان یزد اعلام کرد و یادآور شد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی به عنوان پرچمدار جنبش دانش‌آموزی، با تهیه بیانیه این جنایت رژیم اسرائیل را محکوم کردند.

میرشریف ابراز کرد: برگزاری جلسات معرفتی - بصیرتی به‌صورت مجازی و حضوری، با استفاده از ظرفیت اساتید برجسته استان یزد، با هدف روشنگری و توضیح ابعاد مختلف مسئله برای دانش‌آموزان و فعالین مدارس در دستور کار قرار گرفت، همچنین جلسات معرفت افزایی از طریق برگزاری هیئت دانش آموزی انصارالمهدی با حضور تشکل‌های دانش آموزی در استان پیگیری خواهد شد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد از دیگر برنامه‌های این مجموعه را راه‌اندازی موکب در سطح شهر یزد عنوان کرد و ادامه داد: این اقدام با دریافت مجوز از نهادهای ذیربط انجام خواهد گرفت و اعضای انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد به مدت ۳ شب در سطح شهر با راه‌اندازی موکب‌هایی، به تبیین توطئه‌های دشمنان انقلاب و اسلام خواهند پرداخت.

وی دعوت از مبلغین و اعزام به مدارس جهت تبیین ابعاد مختلف حوادث منطقه را از دیگر برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد بیان کرد و گفت: ایجاد فعالیت‌های رسانه‌ای و پویش‌های رسانه‌ای، ارائه پوسترهای هوش عنکبوت، ارائه پکیج‌های محتوایی و رادیویی و برگزاری نشست فصلی با محوریت تبیین جریانات اخیر در منطقه از دیگر برنامه‌های در دست اجرا توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد است.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha